Predsednik Privremenog organa Grada Beograda, Aleksandar Šapić, obišao je danas radove na izgradnji depoa na Makiškom polju, gde će biti smeštene kompozicije budućeg metro-sistema. Izgradnja metroa, koja se u javnosti pominje još od kraja šezdesetih godina prošlog veka, sada konačno postaje realnost. Šapić je istakao da je izgradnja metroa nacionalni projekat koji će promeniti saobraćajnu i svaku drugu percepciju Beograda kao metropole, ali i cele Srbije.
Šapićev obilazak depoa:
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić je danas obišao radove na izgradnji depoa na Makiškom polju, gde će biti smeštene kompozicije budućeg metro-sistema. On je pohvalio izvođače radova iz kompanije „Pauerčajna” i Javnom preduzeću „Beogradski metro i voz” i rekao da se radovi obavljaju i pre zacrtanih rokova.

Istorija i planovi metroa:
Šapić je podsetio da se o izgradnji metroa u Beogradu priča još od kraja šezdesetih godina prošlog veka, ali da je sada konačno postala realnost. On je najavio da će u drugoj polovini 2024. godine biti vidljive konkretne stvari na izgradnji metroa, kao i da će do 2030. godine biti završene dve linije metroa. On je objasnio da je prva linija metroa razvojna linija, jer će podstaći razvoj novog urbanog dela grada na Makišu, gde će se graditi nova saobraćajnica, poslovni i stambeni objekti, kao i veliki kolektor. On je dodao da će kompozicije metroa biti automatizovane i bez vozača.

Nacionalni značaj metroa:
Šapić je istakao da je izgradnja metroa nacionalni projekat koji treba da promeni saobraćajnu i svaku drugu percepciju Beograda kao metropole, ali i cele Srbije. On je zahvalio predsedniku države Aleksandru Vučiću, nadležnim ministarstvima i prijateljima iz Kine na podršci i saradnji u realizaciji ovog projekta. On je rekao da je izgradnja metroa kapitalni, nacionalni, regionalni i međunarodni projekat koji će omogućiti dalji razvoj srpske prestonice na zadovoljstvo građana.