Internet kompanija Cloudflare saopštila je da istražuje široki prekid rada koji je pogodio servere više velikih platformi, uključujući LinkedIn, Zoom i druge sajtove oslonjene na njihove usluge.
Ovo je drugi ozbiljniji pad sistema Cloudflarea u poslednje tri nedelje. Kompanija je navela da je „problem rešen“, ali da se i dalje „istražuju poteškoće sa kontrolnom tablom“, odnosno API interfejsom koji kontroliše rad njihovih servisa, prenosi Beta.
Tokom prekida rada, veliki broj korisnika na društvenoj mreži X prijavio je da ne može da pristupi određenim platformama, dok su na aerodromu u Edinburgu kratkotrajno obustavljeni letovi zbog pada servera.
Sličan incident dogodio se i u novembru, kada je veliki prekid rada Cloudflarea pogodio korisnike brojnih aplikacija, igara i servisa – od ChatGPT-a do popularne igre League of Legends. U istom periodu, problemi su zahvatili i Microsoftove servere, uključujući Office 365 i druge usluge.














