SOLUN – Pokrajinski sekretar za privredu i turizam dr Nenad Ivanišević obratio se danas, u okviru 40. Međunarodnog sajma „Filoksenija“ u Solunu, na otvaranju konferencije pod nazivom „Filoksenija u digitalnoj eri“, koja obuhvata sve značajne teme u oblasti digitalne transformacije i primene savremenih tehnologija u turizmu, kako u regionu, tako i na svetskim tržištima.
Prema rečima pokrajinskog sekretara, ova konferencija je od velikog značaja za AP Vojvodinu i za čitav region, jer je turizam u osnovi jedna od prvih privrednih grana koja je digitalizovala i znatno unapredila poslovne procese i sektor usluga na globalnom nivou.
Kako informaciono-komunikacione tehnologije postaju globalni fenomen, turizam je dosledan u usvajanju novih tehnologija i platformi, što svakako ukazuje na početak nove ere u kojoj digitalizacija utiče na društvo na nove načine, a ta revolucija stvara dobrobit za sve.
„Potpuno smo svesni neophodnosti digitalizacije turizma, a to nije pitanje budućnosti, već prošlosti. U budućnosti će se postaviti neka potpuno druga pitanja u vezi sa modernim turizmom“, rekao je Ivanišević.
Citirajući osnivača Telegrama, Ivanišević je dodao da pojam digitalnog sveta zapravo čine blokčejn tehnologije, veštačka inteligencija i socijalne mreže.
„Sve to jeste i turizam, s tim što tada dodajemo i ‘sadržaj’, koji nudimo ljudima“, rekao je pokrajinski sekretar.
On je dodao da je cilj svih donosilaca odluka i turističkih delatnika da daju doprinos ostvarivanju programa održivog razvoja Ujedinjenih nacija i globalne razvojne zajednice.
„Važno je da ponudimo i zajedničko tržište. Zajedno možemo da pružimo celogodišnju ponudu, s obzirom na to da smo za Grke prihvatljiva zimska destinacija, jer Vojvodina ima svoje salaše“, dodaje Ivanišević.
Digitalizacija je veoma važna za Pokrajinsku vladu i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, i ima pozitivan uticaj na životnu sredinu i efikasno korišćenje resursa, doprinoseći održivoj industriji.
Podržavajući digitalnu transformaciju u sektoru turizma i ugostiteljstva, ostvarujemo cilj približavanja svetskim tržištima.
„Digitalna transformacija, pored toga što doprinosi osnaživanju, igra ključnu ulogu u razvoju turističkog potencijala i povećanju prepoznatljivosti AP Vojvodine“, naglasio je Ivanišević.
Ivanišević je dodao da se na putu ekonomskog razvoja, moramo mnogo više raditi i na digitalnom marketingu i prezentaciji proizvoda.
„Digitalna transformacija, pored toga što doprinosi osnaživanju, igra ključnu ulogu u razvoju turističkog potencijala i povećanju prepoznatljivosti AP Vojvodine“, naglašava Ivanišević.
On je još naveo da je resorni sekretarijat u potpunosti posvećen izazovima, transformaciji i ličnom rastu, digitalnom marketingu, praktičnim strategijama i alatima za povećanje vidljivosti i prodaje, kao i ulozi veštačke inteligencije u preduzetništvu, sa težnjom da se sve to realizuje u javnim konkursima usmerenim na privatni sektor, institucije i relevantne organizacije, kao i lokalne samouprave na teritoriji naše pokrajine.
nsreporter.rs














