Darko Glišić, predsednik Izvršnog odbora Srpske napredne stranke (SNS), istakao je da SNS ulazi u izbornu trku s postignutim rezultatima, planovima i programima za budućnost, i naglasio ozbiljnost predstojećih izbora. Glišić je govorio o važnosti ovih izbora, očekivanim rezultatima, i odnosima sa ostalim političkim akterima.
Glišić je izrazio zadovoljstvo činjenicom da je SNS u rekordno kratkom vremenskom periodu sakupila gotovo 100.000 potpisa podrške za izbornu listu, što smatra pokazateljem ozbiljnosti ovih izbora i svesti građana o opasnosti koja nadvija nad Srbijom. Dodao je da je narod u Srbiji spreman za mir, stabilnost i dalji ekonomski rast, što je motivisalo ovako masovan odziv.
Na pitanje o očekivanim rezultatima
Glišić je odgovorio da je uobičajeno da opozicija samu sebe unapred proglašava pobednicima pred svake izbore, ali da rad, rezultati i poštenje ne mogu zameniti oni koji to nemaju. Očekuje rezultate koji će omogućiti kontinuitet razvoja Srbije i dodatnu energiju za brži napredak.
Glišić je naglasio da se na ovim izborima lomi sudbina građana Srbije i izrazio zabrinutost zbog povremenog prljavog kampanjskog tona. Kritikovao je napade na porodicu predsednika Aleksandra Vučića kao nešto odvratno i istakao da se za takve ispade izborili predstavnici liste „Srbija protiv nasilja.“
Odnose između SNS i SPS Glišić vidi kao deo političkog procesa, gde država ima prioritet nad izbornom matematikom i populizmom. Na pitanje o mogućoj postizbornoj saradnji s ostalim strankama, Glišić je naglasio da će se o tome razgovarati nakon izbora, kada birači daju svoj sud.
Na temu Beograda
Glišić je istakao da se izborni ishod tek treba videti, ali je kritikovao pojedine izjave iz opozicije koje sugeriraju laku pobedu, posebno Miloša Jovanovića. Glišić je zaključio da će izborna stvarnost, a ne optimizam unapred proglašenih pobednika, doneti konačne ocene.
Najavio je da će SNS voditi kampanju zasnovanu na rezultatima, planovima i programima, dok će o ostalim političkim akterima odlučivati birači. Glišić je pozvao na fokus na planovima i programima umesto na prljavoj kampanji.