Telekom Srbija nastavlja da beleži uspehe na tržištu, dok konkurentska Junajted Grupa trpi stalne poraze, kako na tržištu Srbije i regiona, tako i na međunarodnom nivou. Ove dve stvari su, zapravo, povezane – što je srpski Telekom uspešniji, to su u grupaciji iz Luksemburga sve više frustrirani.
Telekom Srbija neprestano ostvaruje nove pobede, od međunarodnih partnerstava sa najuglednijim evropskim i svetskim institucijama do rekordnog rasta broja korisnika u Srbiji. S druge strane, Junajted Grupa ne prestaje sa negativnim kampanjama koje organizuje preko svojih medija.
Nedavno je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, objavio da će operater SBB od 2024. godine imati manje od 40% tržišnog učešća. Istovremeno, kompanija koju on predvodi u ovoj godini obara sve rekorde po prihodima, profitu i broju korisnika. Ove vesti su dodatno pojačale napade iz Junajted Grupe.
Ova situacija ukazuje na intenzivnu konkurenciju na tržištu telekomunikacija u Srbiji i regionu, gde Telekom Srbija nastavlja da dominira, dok Junajted Grupa trpi poraze. Očekuje se da će ova dinamika uticati na buduće strategije obe kompanije.














